Канцеларија регистрара

Регистрар руководи Канцеларијом регистрара Одјела I и Одјела II Кривичног и Аплеационог одјељења и надлежан је, у сарадњи с предсједником Суда, за управљање и пружање услуга административне, правне и друге подршке Одјелу I и Одјелу II Кривичног и Апелационог одјељења.

Канцеларија регистрара има сљедеће организационе јединице:

  1. Административно одјељење – пружа административну подршку раду Одјела I и Одјела II укључујући ИТ услуге, услуге превођења и осталу практичну подршку.
  2. Правно одјељење – под директним надзором предсједника Суда пружа стручну помоћ судијама и вијећницима Одјела I и Одјела II у обављању њихових дужности прописаних законом.
  3. Одјељење за судску управу – управља дневним активностима у циљу несметаног функционисања рада Суда.
  4. Одјељење за информисање јавности (ПИОС) – одговорно је за контакте Суда с медијима као и за сваки други вањски контакт јавне природе.
  5. Одјељење за подршку свједоцима – пружа практичну и, кад је потребно, психолошку подршку свједоцима током свједочења на Суду.
  6. Одјељење за информационо-комуникационе технологије – управља, одржава и унапређује информациони и телекомуникациони систем (ИКС), те у том смислу ствара сигурније и квалитетније услове рада.
  7. Одјељење за унутрашњу контролу